[Square] [Akce] Prosba ze Šumavy

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Pátek Listopad 15 08:42:35 CET 2013

Ahoj Pyro,
přepošlu Tvoji odpověď rodičům od Johanky. Neznám jejich účet, ani nevím, jak je to po právní stránce (kdyby přispělo víc lidí, aby to nemuselo podléhat jako sbírka nějaké registraci). Ale oni se jistě touto problematikou již zabývali. V každém případě je mail na tatínka: zizka78 na seznam.cz <zizka78 na seznam.cz>, na maminku jitkazizala na seznam.cz <jitkazizala na seznam.cz>, pokud by se chtěl někdo spojit přímo s nimi.

V každém případě díky Tobě i Vám ostatním, kteří jste mi od večera do rána psali!

                 Míra.
> Od: Jiri Pyrotechnik Fischer <univsro na volny.cz>
> Komu: <square na square.cz>
> Datum: 15.11.2013 00:06
> Předmět: Re: [Square] [Akce] Prosba ze Šumavy

Cauky Mirku
no asi stale nemam chut menit vodovod za petky. Nemas spis nejaky ucet
kam se da neco prispet ?
cauky a hodne uspechu
Pyro