[Square] A2,C1 na Zoom B. + 10. Klubové narozeniny - dodatek

Pavel Vondrák vondrakp na quick.cz
Pátek Září 27 10:56:35 CEST 2013

Ahoj všem,

především těm, co se chystají na procvičování programů A2 a C1 do Brna o
tomto víkendu.

Uvádím upřesnění plánovaných časů procvičování, pokud ještě někdo tápe :-) :

pátek 27.9.13 od 19:00 C1
sobota 28.9.13 od 9:00 do cca 13:00-14:00 A2
(sobota 28.9.13 od 16:00 klubový večer)
neděle 29.9.13 od 9:00 do cca 13:00-14:00 (dle zájmu) C1

Přespat lze samozřejmě na místě ve spacácích.

Veškeré info jako již tradičně najdete včas na www.volny.cz/zoomb ev.
www.square.cz/zoomb vč. plánku cesty a tras MHD.

Děkuji všem, kdo projevili předběžný zájem, a zároveň chci zdůraznit, že
účast není podmíněná žádnou předregistrací. Kdo chce, může přijet i bez
ohlášení a bude vítán, předběžný zájem byl požadován jen kvůli ověření
minimálního počtu tanečníků především na C1.

Na shledanou v Brně u SD a burčáku se těší

Pavel "Bedřich" Vondrák
Zoom B. Brno