[Square] CSCTA Convention 2014

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Pondělí Duben 14 09:05:57 CEST 2014

Ahojte,
rada by som sa aj za nás Karolíncov podakovala organizatorom a ucinkujucim
za vynikajucu atmosferu na tohtorocnej CSCTA convention.
Odviedli ste fakt dobru pracu. Brnenske kluby spolupracovali ako jeden muz.
:) Hladka registracia (pripravene obalky so vsetkym potrebnym pre
predregistrovanych), velmi prijemne prostredie, vyborne kolaciky v bufete a
k tomu super tancovanie a zabava na afterparty. Co viac si mozeme zelat.
Nechcete robit convention aj dalsi rok? ;)))

Iveta

PS:
Hned zahoruca som pridala spravu aj na nas karolinsky web, nech ti, co
neboli lutuju :)
http://www.karolina.sk/index.php/64-co-bolo/301-karolina-sdc-na-cscta-convention-v-brne
Rada by som tam pridala aj linky na fotecky pripadne videa, ak nieco
poslete, Ja som sa tak zabavala, ze som necvakla za celu akciu ani jedinu
fotku.
Najma ten spolocny SD&RD unikat by radi videli aj ti, co tam neboli. :)

PS2
Darcekove CD z convention malo mimoriadne prijemny obsah - priam hudba pre
dusu. :)
(pre neznalych - bolo z cokolady)