[Square] Convention 2014

Petr Dusek petr na dusek.info
Pondělí Duben 14 13:18:45 CEST 2014

      Ahoj.
    Dekuji vsem, kdo se zucastnili CSCTA Convention 2014 - at uz jste
stali za mikrofonem, na parketu nebo jste se podileli na organizaci
akce, vytvorili jste spolecne uzasnou akci se skvelou atmosferou, na
ktere byla radost se spolupodilet.
    Akci od zacatku provazely technicke problemy. Za ne se vsem
postizenym omlouvam. Verim, ze jsme dokazali spolecne najit zpusob, jak
je uspokojive vyresit.
    V prvni rade chci podekovat tanecnikum, kteri na akci dorazili.
Vytvorili jste skvelou atmosferu plnou usmevu a radosti. Dekuji za to.
Dekuji i za vas nadhled, se kterym jste pristupovali k zadrhelum, ktere
na nas vsechny nachystal neuprosny Murphyho zakladni zakon (Co se muze
pokazit, to se taky pokazi) spolu s O'Toolovym dodatkem (Murphy byl
optimista). Vase pochopeni a tolerance v jejich reseni hodne pomahaly.
Byli jste vynikajici publikum, bylo nam potesenim pro vas pracovat.
    Chci podekovat i ucinkujicim, kteri se sveho ukolu zhostili
maximalne profesionalne a svuj potlesk si stoprocentne zaslouzili. At uz
ti znami z aktualni verze skupiny "Seven Up", nebo ti mene znami, byli
jste skveli a jiste mate obrovsky podil na vseobecne spokojenosti. Snad
jste byli spokojeni i vy. Sve "mikrofony" i cedecka jste si zaslouzili :-)
    Muj veliky dik patri i organizacnimu tymu. Vytvorili jste neco, co
snad nepamatuju - tak dokonale pripravene tymy jsem snad jeste nikdy
nevidel. Chtel jsem po vas dobre odvedenou praci - a vytvorili jste
zazrak. Zazrak, ktery z dobre akce udelal perlu. Od perfektne nachystane
registrace (ktere slozilo hold nekolik klubu tim, ze "nas" pristup mozna
zavedou na svych akcich take), pres tym resici drobne nehody s bravurou,
napaditosti a rychlosti profesionalnich zachranaru az k bufetu, ktery
snese srovnani s renomovanymi cateringovymi spolecnostmi. Bylo mi cti s
vami spolupracovat.

    Vsem vam jeste jsednou hluboce dekuju. Vy vsichni, kdo jste se akce
zucastnili v jakekoli roli, jste se podileli na vytvoreni skvele akce.
Moc vam vsem dekuju.

    Petr Dusek