[Square] CSCTA Convention 2014

Petr Dusek petr na dusek.info
Pondělí Duben 14 16:49:40 CEST 2014

Scobak wrote:
> Ivetou zminene callerske CD z akce jsem nemel moznost
> otestovat - zmizelo po mem  navratu domu :).

    To neni zadne nestesti. Nekonvencnich Konvencnich CD mame zasobu,
takze pokud by kdokoli mel zajem, jediny problem muze byt v jejich
dopraveni zajemci. Ale protoze, jak psala Ivetka, uz za pouhe tri tydny
se potkame na Majovce, zase tak nerealne bych to nevidel.
    Ma-li tedy kdokoli (nejen Jirka) zajem, neni to problem. Cena
zustava 40 Kc (1.60 eur) za kus. A to CD je opravdu vyborne. Nabidka
plati pochopitelne nejen pro Jirku, ale i pro vsechny ostatni, at uz
byli nebo nebyli na akci pritomni. A pokud byste jich chteli rovnou vic
(treba pro svou vlastni akci), muzeme se snadno dohodnout i na male sleve.