[Square] Ubytování Rainbow a klub před

Lenka Drnovská Lenka.Drnovska na seznam.cz
Neděle Duben 20 23:12:16 CEST 2014

Ahoj,

na to bych řekla jediné: když do určitého termínu není přihlášený dostatečný
počet lidí, akce se prostě a jednoduše zruší. Bohužel. Všechny jiné
organizace (společnosti) to tak dělají - viz J.Bonušová a její akce.

Ahoj Lenka

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miloslav Malý <mm na chello.cz>
Komu: 'Konference o Square Dance' <square na square.cz>
Datum: 17. 4. 2014 11:39:43
Předmět: Re: [Square] Ubytování Rainbow a klub před

"

> A když už o tom píšu, hlašte se i na Rainbow. Jednak do 15.5. vás to bude

> stát o 50 Kč méně, druhak (jako většina organizátorů v ČR) jsme nervózní,

> jestli má vůbec cenu akci pořádat, když se nikdo nehlásí :-/

> Za CF zve Medvěd

Ano, tohle je velkou bolesti nasich akci - tanecnici se hlasi zasadne az na
posledni chvili a organizatori jsou z toho pekne divoci.

Je to zajimave - na PACky se mi lidi hlasi cca tri dny pred akci, i kdyz o
nich vi dlouho dopredu. Kdyz je ve stredu uzaverka, najednou je tech lidi
nahlaseno dost. Jeste v pondeli je v registraci pusto, prazdno. Pekny stres
pro me, coby organizatora.

Priklad uplne cerstvy - Convention. V den uzaverky prihlasek bylo nahlaseno
cca 160 lidi. Tri dny predtim jich bylo o asi 100 mene. Pro organizatory
dost tezka situace.

Priznam se, ze tenhleten salamismus nasich tanecniku nechapu a vubec bych se
nedivil, kdyby to organizatori zacali vzdavat a akce rusili.