[Square] Ubytování Rainbow a klub před

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Pondělí Duben 21 22:08:29 CEST 2014

Myslel jsem to samozřejmě jako nadsázku.
Já tenhle tvůj krizový scénář nepopírám, ale jak už psal Petr Dušek, nepřihlášení nebudou svého nepřihlášení litovat, když byla akce stejně zrušená.
Ale už této debaty nechme, hádáma se naprosto zbytečně.

            Honza Beran

Od: square-bounces na square.cz za uživatele Miloslav Malý
Odesláno: 21. dubna 2014 21:40
Komu: 'Konference o Square Dance'
Předmět: Re: [Square] Ubytování Rainbow a klub před

Postavil si to hodne zvlastne. Silne pochybuji, ze Te nekdo bude poroucet,
ze se musis prihlasit, nebo ze Te nekdo rozbije hubu. Takova predstava
vyzaduje hodne bujnou fantazii. Spise to dopadne tak, jako u jinych
podobnych akci v nam blizkych tanecnich smerech - pri nedostatku
prihlasenych lidi do urciteho terminu se akce budou rusit. On je to totiz
nejlogictejsi mozny krok. Nikdo preci nemuze organizatory nutit, aby akci
platili ze sveho.