[Square] Ubytování Rainbow a klub před

Petr Dusek petr na dusek.info
Pondělí Duben 21 23:06:46 CEST 2014

Alnie, ono je to celé jinak. Ty mluvíš o lidech, kteří do poslední chvíle nevědí, zda se budou moci akce zúčastnit. Ale já jsme přesvědčen (a myslím, že Míla taky), že takových lidí je mezi těmi hlásiči mi se na poslední chvíli minimum. Nebo si myslíš, ze na Convention 100 lidí zjistilo, že můžou přijet čistě náhodou dva dny před koncem levnějšího přihlašování?
Ve svém minulém mailu jsem psal o lidech, které popisuješ, taky - zmínil jsem se, ze jakékoli opatření namířené proti salámistům nutně dopadne právě na tyhle lidi. A ano, pojem salámista je IMHO na místě - popisuje právě ty, kdo jenom necítí potřebu se přihlásit dřív než na poslední chvíli, i když jsou rozhodnuti přijet.

21. 4. 2014 v 13:19, Beran Jan <alnagon na isdata.cz>:

> Ahoj lidi,
>
> Vůbec se mi nelíbí slovo salámista.
>
> Bylo  by lepší, kdyby se lidi hromadně hlásili a pak pár dní před akcí zase  odhlašovali, protože si v mladické nerozvážnosti nebyli jisti, zda na  akci budou mít čas nebo ne, ale pro klid organizátora se teda  přihlásili?
Jistě že ne. Jde o to, aby se přihlásili v momentě, kdy vědí, že v účasti jim už může zabránit jen nějaká nepředvídatelná skutečnost.

>  Berte jako realitu, žes squarové akce mají mezi lidem českým nízkou  prioritu a pro spoustu lidí se to zřejmě z "tam musím být" přes "pokud  mi do toho něco nevleze" přesunulo do "když nebudu mít nic jiného". S  tím se musí buď pracovat, nebo lidi nějak stimulovat pro jiný přístup (ano, hrozba zrušení akce je jistého druhuas stimulací,  ale nejsem si jist, že tato cesta povede jinam než do pekel). Stupňované  vstupné (jak píše Medvěd o Rainbow) je jistě cestou, ale i to přináší  úskalí. Například to, jestli organizátor neztratí příliš peněz tím, že si moc lidí vybere slevu :-).
Neztratí. Organizátor totiž bude počítat s tím, ze se mu všichni přihlásí za tu nižší cenu, a tak by vlastně bylo spíš na místě hovořit ne o zlevnění pro včas přihlášené, ale o zdražení pro ty přihlášené pozdě. Ale zase - biti jsou ti, kdo reálně nemohou říct dřív, jestli dorazí nebo ne.

>  Je nás po čtvrt století square u nás aktivních pět a půl (a třeba já funguji víceméně jen na úrovni klubových večerů). Neříkejte mi, že v tomhle množství lidí je těžké odhadnout, kolik jich kam dorazí, možná dokonce jmenovitě kteří to budou, nezlobte se na ně, že nejsou ochotni se kdovíjak dlouho předem zavázat k účasti, sic je spíš odradíte zcela.
Je to těžké. A čím větší akce, tím těžší to je. A zkus naplánovat bufet pro Convention, když odhady účasti kolísají mezi 130 a 200 lidma.