[Square] příručky Square dance

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Neděle Únor 9 21:13:16 CET 2014

Ahoj Karle,

bohužel jsem se nedostal na Šachťák, abych se podíval, jak se ta nová
Příručka povedla. Sice jako autor mám podle Autorského zákona nárok na 11 ks
od nakladatele zdarma, ale já bych je rád měl, i když bych si je měl
zaplatit. Mohl bys mi tedy těch 11 ks poslat? Napiš, kolik by stály a k tomu
číslo konta, a až budeš mít peníze na kontě, pošli mi je prosím.

Myslel jsem, že třebas bude někdo od vás na PACce... Na Hukilau do Veřovic
asi nepojedete, a další akce je asi až Convention v Brně v dubnu, což je
dost daleko, takže Česká pošta bude snad jednodušší řešení.

Díky.

František

--

Frantisek Vlcek