[Square] díky

Michal Mesaros michal.mesaros na gmail.com
Středa Leden 22 12:42:35 CET 2014

Pridavam sa k podakovaniu aj za bratislavsku Karolinu, znovu sme si Sachtak
skvele uzili a ocenujeme, ze ten diamant stale jemne dobrusujete (okrem
tradicneho spievania za doprovodu nastrojov aj folkovy koncert, velmi
prijemne britske callerske a cuerske pary, masaze), hoci uz minule bol
takmer dokonaly :)

Michal