[Square] Fw: petice - vzdělávání tanečních pedagogů

mves72 mves72 na gmail.com
Úterý Červen 10 19:23:41 CEST 2014

Můj názor, začínajícího callera, a tedy vlastně i učitele.
Souhlasím s Mílou, tento požadavek mi nepřipadá ku prospěchu věci.
Můj příklad: pokouším se kromě callerování v klubu vést taneční kroužek
(zejména SD) v DDM. Tento školní rok se sice přihlásilo málo dětí, a
kroužek otevřen nebyl. Se zástupkyní ředitele jsme se ale dohodli, že to od
září znovu zkusíme. Bude mi stačit to, že budu muset absolvovat jakési
"pedagogické minimum". Pokud by na mě byl kladen požadavek dalšího
vzdělávání, hádejte jak by to dopadlo? Asi bych kroužek nevedl.
Dúvody?
a) kdo někdy zkusil callerovat ví, že je třeba se přípravě alespoň trochu
věnovat což zabírá čas a toho všichni máme málo
b) co by mě na povinném vzdělávání učili? Figury, výslovnost, kombinace,
timing, ...   asi ne

Přitom vzdělání se nebráním, ale v oboru, který chci dělat, a ne abych měl
nějaký papír

Fík