[Square] petice - vzdělávání tanečních pedagogů

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Červen 11 11:29:29 CEST 2014

Pro kompletnost uvadim, ze jsem petici nepodepsala. Nepodepisuji veci, co jsem neprecetla. Na druhe strane nelituji ze jsem to preposlala. Jinak byste ani nevedeli o ni, abyste mohli byt proti ni. Jessica