[Square] petice - vzdělávání tanečních pedagogů

Evasvejcarova na seznam.cz Evasvejcarova na seznam.cz
Středa Červen 11 16:16:57 CEST 2014

To je divný - ten zákon, resp. povinnost mít vzdělání, platí až od 1.1.2015.
Letos ho ještě otevřít určitě mohli. U nás to právě vyřešila p. ředitelka
tak, že si dodělala vzdělání, aby ty kurzy ped. minima mohla vést sama a u
nás, což je naprosto super, vloni dělala jeden, teď druhý a možná bude ještě
jeden na podzim. je taky bezva,že zatím byly hrazeny z jakési evropské
dotace, možná bude i ten podzimní, pak už se to bude muset platit, což prý
dělá 8tis. Na to bych neměla...
A ten zákon stanoví, kolik procent externistů to vzdělání musí mít - plácnu
- 80? Nevím. Každopádně odpovědná osoba u nás na kraji (v Brně) řekla, že i
když zákon říká tohle, ona bude vyžadovat 100% proškolení. Možná to u vás
bude stejný, možná máte rozumnější odpovědnou osobu. Zkus se poptat...

Držím palce i Tobě!!
Eva

---------- Původní zpráva ----------
Od: malcova.hance na seznam.cz
Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Datum: 11. 6. 2014 14:17:02
Předmět: Re: [Square] petice - vzdělávání tanečních pedagogů

"

Držím palce u zkoušek. Máš pravdu s pedagogickým minimem - ve středisku
volného času v Budišově letos nemohl být jako kroužek zařazen line dance, i
když už tam funguje 6 let. Jakožto "pedagog volného času" bohužel nemám
pedagogické minimum ...  Řešila jsem to pořádáním kurzu, tam to kupodivu
nevadilo.

Hanče