[Square] Convnetion 2014 - otevreni prihlasovani

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Březen 6 10:56:44 CET 2014

Jessica Jayne Maertin wrote:
> A nejaky odkaz nebo webovou adresu na to prihlasovani by byly? :-)
> Jessica

    No jo, ja jednou nekde zapomenu hlavu... Z tveho dalsiho mailu sice
plyne, ze jsi tu adresu nasla, ale treba se to bude hodit jeste nekomu:
http://www.square.cz/convention

> Jeste dotaz, nepochopila jsem to s tou slevou na Convention Jsem
> prihlasena i potvrzena, ale je tam napsano, ze nemam narok na slevu.
> Na jakou slevu? Proc nemam narok? :-)

    Takhle to dopadne, kdyz vysvetlivku pise nekdo, kdo presne vi, co
tim mysli...
    Sleva je urcena pro ucinkujici, cleny CSCTA a poradatele. Kvuli
objednavce jidel budeme potrebovat prihlasky od vsech, proto je tam to
nastaveni.
    Ale strach z toho, ze pokud si pri registraci omylem nastavite, ze
jste ucinkujici (nebo jini slevenci), tak vas budeme nutit se akce
ucastnit bez placeni, mit nemusite :-) Patrne i v takovem pripade bychom
vam dovolili si ucast zaplatit.

    Mejte se pekne,
  Petr D.