[Square] Kolize termínů

Michal Dingo Janák dingo na dingosoft.cz
Neděle Březen 16 18:44:47 CET 2014

Vážení taneční přátelé,

jak jste někteří zajisté, díky významným avízům, zaznamenali, došlo ke
kolizi termínů.

Bohužel termín našich narozenin jsme zvolili vloni v květnu, v této době zde
bylo skutečně volno. Termín byl zvolen s ohledem na reálné datum výročí
klubu, vzdálenost od termínu Convention a Line Dance Weekendu v Jiříkovicích
(který se nakonec z technických důvodů přesunul na jiný termín). Leč jistá
osoba tuto skutečnost neprodleně nezanesla do Lemmingova kalendáře, tam jsem
náš termín skutečně zadal až já před nedávnou dobou, kdy již byla kolize
termínů známa.

Na dotaz zda chceme, či nechce, návštěvy nechť si každý odpoví sám, i s
ohledem na rozeslané pozvánky. Osobně z této kolize nadšen rovněž nejsem,
avšak jak Andy nastínila, na možnost změny jsem již malý pán..

Každý má právo výběru a věřím, že každý si vybere správně dle vlastní
libosti a chuti :)

Kdož se chystáte za námi na klubáč se těším na viděnou 29. 3. v Brně a s
ostatními na viděnou někdy, někde, na nějaké jiné akci :)

S přáním hezkého dne

Michal Dingo Janák
dingo na dingosoft.cz
+420-608-753423 (mob.)