[Square] 23. Májovka

Michal Mesaros michal.mesaros na gmail.com
Pondělí Květen 5 21:44:38 CEST 2014

Za organizacny tim velmi pekne dakujem vsetkym ucinkujucim, tanecnikom a
navstevnikom, ktori sa zucastnili a prispeli k prijemnej cirkusovej
atmosfere. Sme radi, ak sa pacilo, to je pre nas najlepsia odmena. My sme
si to tiez velmi uzili.
Ze sa tanecnikom nechce rano vstavat budeme asi musiet zohladnit, pripadne
nabuduce presvedcit viac tanecnikov, aby prisli a potom sa hadam najde viac
rannych vtacat. Alebo to mozeme vziat z tej lepsej stranky, ze sa proste
mnohi tak dlho a dobre zabavali, az nevladali rano vstat :)

Tesime sa na vas na Majovke v roku 2014 a dovtedy na mnohych inych skvelych
squarovych a roundovych akciach,
Michal