[Square] Round Dance na Rainbow

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Čtvrtek Květen 8 19:03:46 CEST 2014

Ahoj přátelé

Sice již myslíme na 22. Rainbow v roce 2015 s Davem Preskittem, ale letos máme milého hosta pro tanečníky Round Dance. Pokud na přelomu května a června přijedete do Prahy na 21. Rainbow, můžete se těšit na Bernda Zimmermanna. Kromě toho, že má u nás populární jméno :-) je také skvělý cuer, kterému bude sekundovat Hop a Body. Všichni pak mají po celý víkend k dispozici svoji vlastní halu. Mě osobně na programu Round Dance zaujala RD clinic Waltz a Intro Samba. Mě to tedy kvůli callerování asi neklapne, ale vám ano. A tak kromě Square Dance od Plusu do C1 bude příležitost užívat si Round Dance od fáze II fo fáze V v samostatné hale, která má nejlepší akustiku ze všech.

Těšíme se na vás

Za Country Farrow
Medvěd