[Square] Klubový večer Zoom B., A2, C1 - opět OPRAVA

Pavel Vondrák vondrakp na quick.cz
Čtvrtek Květen 22 11:00:33 CEST 2014

Ahoj,

odvolávám, co jsem odvolal a slibuju, co jsem slíbil... Nějak nejsem
letos v kondici, to už je podruhé... :-(

Termín má být samozřejmě *23.5.-.25.5.2014, tedy od zítřka !!!*

Pavel "Bedřich" Vondrák