[Square] Dosavadni dopad noveho systemu

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pátek Listopad 7 10:19:23 CET 2014

Ahoj vsechny :-)Zatim se ta zmnea u mne projevuje v tom, ze dostavam maily od ucastniku dvakrat, jednou jako osobni mail a jednou jako konferencni. A myslim si, ze Bozena poslala jenom me cenu ubytovani na silvestru (100kc za noc :-)). Take mi asi bude chybet sranda z mailu, ktere mely zustat v soukromi, ale me rozesmaly :-) Nemyslim si vsak, ze je zmena k horsimu, snad to vyjde nejak na stejno a alespon ty opravdu trapne maily zustanou schovane pred oci vetsiny :-) Jessica