[Square] Akce v Liberci

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Říjen 22 12:02:24 CEST 2014

Online propagace rozhodne neni dostacujici. Znam lidi, kteri odmitaji chodit na webstranky (oni to nazyvaji "hledani v internetu") a take nedostavaji pozvanky pres konferenci. Tihle lide funguji jenom na zaklade osobniho pozvani. Mezitim ja uz nemam ani cas, ani silu je porad upozornovat na akce. Ale ti pak nejezdi. Just the facts. JJ