[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Pátek Říjen 24 00:50:58 CEST 2014

Teď jsem si vzpomněl na dobu, kdy jsem začínal se squarem. Předně jsem vůbec nevěděl, o čem ten square je (myslel jsem si, že squarové kluby jsou nějaké ala country skupiny, které s tím svým tancem hlavně vystupují), natož abych tušil, že existují nějaké víkendové akce. Ale doslova po pár lekcích nám caller řekl něco ve smyslu, příští víkend je v jedné škole v Karlíně celovíkendové tancování určené právě pro vás, bylo by fajn, kdybyste tam vyrazili. A my ten Chisel navštívili a bylo tam spousta lidí ze spousty klubů z celé republiky a bylo to super.

 Ale proč to píšu, v souvislosti se začátečnickými akcemi není namístě mluvit o nějakém přihlašování na akci, nota bene o časovém horizontu, v jakém by se tanečníci měli vyžvejknout, jestli na akci pojedou, nebo ne. Jasně doba je zlá, nových tanečníků je jak šafránu, náklady na prostory na víkendovky rostou... Asi začátečnická akce nebude, pokud se na ní nějak nedohodnou hlavně calleři z klubů, které ještě otvírají přípravky.

                                      Alnagon

Od: square-bounces na square.cz za uživatele Petr Dusek
Odesláno: 23. října 2014 22:26
Komu: square na square.cz
Předmět: Re: [Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

On Thu, 2014-10-23 at 22:05 +0200, Lenka Suchánková wrote:
> Jo? Pokud vim, tak jen nas klub ma cca 5 novych lidi... a vratili se
> nekteri stari, kteri chodi na pripravku, aby si vse osvezili.
> Lenka

   Slepice nebo vejce? Lidi nejezdi na zacatecnicke akce, protoze takove
akce nejsou. A akce nejsou, protoze nejsou lidi...
   Jessica tu psala o lidech, kteri nesleduji internetove pozvanky. Mila
psal o tom, ze jsou tri tydny, tedy fura casu. Jenze tyden sebere, nez
se lidi dovedi, ze tu moznost maji. Dalsi tyden, nez daji vedet, ze teda
pojedou (zajisti si hlidani deti ci podobne radosti). A ze tri tydnu je
najednou jeden, coz je na planovani modifikace akce pozde.