[Square] ANTIPACKA NA bASIC A mAINSTREAM

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pátek Říjen 24 13:17:26 CEST 2014

Jirko, mam takovy pocit, ze pocet lidi ve vasi pripravce je vyssi nez pocet novacku v cele ceske republice. S budovanim socialnich kontaktu co nejdrive mas plnou pravdu.

Mila

From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of Scobak
Sent: Friday, October 24, 2014 10:54 AM
To: Konference o Square Dance; FrankVlcek na seznam.cz
Subject: Re: [Square] ANTIPACKA NA bASIC A mAINSTREAM

Ahoj vsichni!

V Karoline mame aktualne v pripravce sedm kluku a sedm nebo osm holek. Jeden z kluku se sam od sebe "naucil" z definic mainstream a kdyz byl se mnou v utery ve Wiener Neustadtu, byl schopen se postavit do mainstreamove ctverylky a prezit. Samozrejme bude potrebovat tancovat a tancovat.
Kdo znate nasi Zuzku, tak se s ni budete potkavat casteji - prave zacala chodit do pripravky.

Cim dal, tim vic, si zacinam myslet, ze je dulezite budovat socialni kontakty co nejdrive. Z posledni pripravky byl uz kazdy jeden clovek tancovat v zahranici, mnozi opakovane a casto. Novou pripravku budu take tahat s sebou do Wiener Neustadtu. Jezdi i stari. Zitra jede krome me a Zanety jedno dalsi plne auto na narozeniny Vienna Swingers. Lidi od nas byli v Jicine, v Olomouci, v Brne, urcite budou v Ostrave, v Brne na roundovych nalejvarnach a mozna nekdo prijde do Prahy na PACku (v tuto chvili se dve ctverylky uci plus a mohlo by se jim hodit). Dva lide od nas se na zacatku roku chystaji obehnout par klubovych veceru v Praze. Taky mame pristi mesic special dance ve Wiener Neustadtu, v prosinci bych rad nekoho i z pripravky vytahnul do Nemecka na special s Thorstenem Geppertem, v breznu bude special v Augsburgu (take mj. pro pripravky). Par lidi uvazuje objevit se obcas ve Vidni na A1. Doopravdy nevnimam problem, ze by kdokoli, kdo chce, nemel kde tancovat.

V lete jsme na jednom klubu meli callera Reine Hjartstroma ze Svedska. Za posledni tri mesice jsme meli uz nekolikerou navstevu ze zahranici, avizovane jsou dalsi. Zvazujeme jednou za cas pozvat na klubovy vecer nektereho blizkeho callera. Toto vse pomaha.

Konec reportu.

Jirka

On Fri, 24 Oct 2014 09:23:58 +0200 (CEST)
wrote:

> [...]
> spolupáchateľmi sa
> to dá zrovnať, abysom neurazil našich slovenských bratránkov).
>Organizuje,
> nadává, že má ty a ty problémy, ale maká tiše v pozadí dál...
>
> Ale co takhle - protože problémem jsou třebas prostory - pomyslet na
>to, že
> nám Pánbůh nadělil Nebe na zemi? Stačí se možná domluvit s Iljou, a
>třebas
> udělat mu brigádu na obnovu po požáru a jako protislužbu zavést
>třebas
> čtyřikrát do roka - no. nazvěmež to třeba ANTIPACKA - - tedy
& gt; Mainstreamovou víkendovku?