[Square] Zachrana akce Rainbow v Praze?

stauf na email.cz stauf na email.cz
Sobota Říjen 25 11:59:48 CEST 2014

Ahoj všem. Čtu příspěvky konference a nedá mi to nezareagovat.

Mně víkendové akce vyhovují maximálně. Vždyť nikdo nemusí protancovat vše od
pátku večera do nedělního poledne. A také nemusí všichni být celý víkend. Já
to vidím tak, že  když už někam vážím delší cestu, tak na celý víkend. Jet
200-300 km jen na sobotu, to bych to hodně zvážil a asi nejel. Z víkendovek
mi nejvíce vyhovují PACky pořádané Mílou. Tam mne to baví a něco se naučím.
Skvělí calleři. Co nejde, to se vysvětlí, proběhá.  Díky Mílo za PACky!
Příjemná atmosféra, legrace, výuka. Beru i budíčky na PAC. U už se na ně v
Liberci těším, jestli mi zase po ránu zavřeští dudy do ucha :o)

Rozhodně je pro mne víkendové tancování,  třeba v Praze, vzdálené 300 km
efektivnější, než jezdit na dvě hoďky týdně do nejbližšího klubu vzdáleného
70 km.

Mám doma co dělat, dost práce a mám i jiné koníčky než tancování. Hlavně v
létě, to mne to táhne do přírody a převážně k vodě, v zimě zase na lyže.
Proto jsem rád, že tanečních akcí přes letní prázdniny moc není. Ale na PAC
si vždycky rád čas udělám, pokud mne zdraví nezradí. Už si příbuzní zvykli
se zeptat, jestli  o víkendu nejedu tancovat a budu doma, když chtějí dělat
nějakou oslavu kde o mou přítomnost stojí.

 Spaní v tělocvičně, nebo třídách mi nevadí. Chce to dobrou samonafukovací
karimatku a paráda. Jsem rád, že se o půlnoci zhasíná a je poměrně klid.
Někdy bych to uvítal i dříve, po celodenním protažení  těla zesezeného jinak
za počítačem.  Komu tohle spaní nevyhovuje, má možnost spát dle vlastní
volby a svých finančních možností.

Uznávám, že prostředí tělocvičen není úplně nejestetičtější, ale být to
jinde, nebyla by ta víkendovka za 250 kč. Ale i to vlasně jde, viz krásné
taneční prostředí  třeba v Jičíně, na zámku Třeboň nebo Hradec nad Moravicí…

Hm, bylo by možná zajímavé nabídnout alternativu. Tancování jak současně je
a nebo uspořádat akci v estetickém prostředí na patřičné úrovni s noclehem
případně stravou odpovídající kavárenskému, hotelovému luxusu. Nebo v
lázních? Tak kdopak si na to troufne a nebojí se že prodělá? :o)))  Kolik
lidí přijede a jak často budou  ochotni za takových podmínek jezdit?

Co se levelů týká, na square je úžasné to, že vím, že se ho při svém relax
tempu nikdy celý nenaučím. Tedy mne neomrzí, nebude nudit. Nějak nemohu tedy
pochopit Medvědovu otázku: „Já za sebe hlavně dlouhodobě řeším otázku PROČ
by se měl basic nebo mainstream tanečník učit další level. Stane se z něj
lepší člověk?“

Plně souhlasím s odpovědí Lucky Libovické

„Na to je jedina odpoved. Proc by se clovek mel ucit vubec basic nebo
mainstream, bude z nej lepsi clovek?

A vlastne jeste jedna odpoved. Ja jsem mela radost z kazdeho dalsiho levelu,
a uz jen pro tu radost stoji za to se to ucit.“

Já tu radost mám také! Díky za ni! Pardon, že jsem se tak rozepsal  :o) Pepa