[Square] první listopadová sobota

vladimira.rohovska na email.cz vladimira.rohovska na email.cz
Pondělí Říjen 27 08:30:53 CET 2014

Ahoj všem,

tak už si tu pár dní čtu kdy je to včas dát vědět o akci a teď si mohu sypat
popel na hlavu, neboť jsem žila v domnění, že jsem tu naši poslala a ona
chudák čeká v "rozepsaných". Tak tedy tuto sobotu 1.11.2014 mezi 9:00 a 16:
00 (popř. až 17:00) v Olomouci na DDM máme procvičování plusu s Dingem
zaměřené spíše pro nováčky v tomto levelu. Pokud to tedy nemáte k nám daleko
  a máte chuť a čas přijet, rádi Vás uvidíme ( budu ráda, když to případně
sdělíte u Vás v klubu těm co nejsou na konferenci :-)).

Jinak myšlenka ANTIPACKY by byla určitě zrealizovatelná i u nás. Když naše
Míša začínala se SD byli jsme na víkendové nalejvárně Basicu v Prachaticích
a bylo to moc fajn. Pokud by se našla čtverylka zájemců, stačí jen najít
vhodný termín, aby bylo volno na DDM a nebyla podobná akce už někde jinde.

Vlaďka, Tarantela Olomouc