[Square] Chovani na squareovych akcich

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Čtvrtek Říjen 23 13:58:22 CEST 2014

No a tady jsme u kamene urazu, ze ctverylky, kde me prave nekdo zranil, at fyzicky nebo psychicky, se vetsinou nejde jen tak mizet. Zvlast kdyz je jen jedna ctverylka a neni kdo mne vynahradit. Tak nekdy radeji nepojedu, nez abych se ocitla v takove situaci. JJ