[Square] [Akce] A1,C1 na Zoom B. + 11. Klubové narozeniny + změna

mGaladriel mGaladriel na seznam.cz
Středa Září 24 07:18:46 CEST 2014

:-(:-(:-( .... a já jsem se tak těšila....

Chci si upřesnit - procvičování A1 bude spíš protancování nebo spíš workshop
s vysvětlováním?

Majka

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Vondrák <vondrakp na quick.cz>
Komu: Konference o Square Dance <square na square.cz>, akce na square.cz
Datum: 24. 9. 2014 1:32:17
Předmět: [Square] [Akce] A1,C1 na Zoom B. + 11. Klubové narozeniny + změna

"
Ahoj všem,

především kamarádům a příznivcům Zoom B. a zvláště těm, kteří se chystají na
další tentokrát již 11. klubové narozeniny aneb Skvérování s burčákem (tímto
připomínám :-) ), které bude v sobotu 27.09.2013 v Brně.

Mám pro Vás 3 zprávy:

1. Potvrzuji místo konání klubáče. Bude stejné jako doposud, tedy CVČ Linka
(dříve DDM Domeček), Kosmonautů 4, Brno - Starý Lískovec.
2. V ten samý víkend proběhne i procvičování programů C1 s Vláďou Andrisem a
A1 s Bedřichem. Zatím je v plánu od pátku od cca 19:00 C1, v sobotu
dopoledne A1, v neděli opět C1. Vstupné se neplatí, pouze bude nutné uhradit
poměrné náklady na pronájem sálu po dobu procvičování, což závisí na počtu
účastníků (řádově desetikoruny). Na klubový večer se samozřejmě vstup
neplatí, neboť jste našimi hosty  ;-) .
3. A to nejleší nakonec - burčák bude ;-) .

Zároveň bych rád upozornil na změnu a omluvil se všem, co se těšili na
procvičování programu A2 s Vláďou. Pravda je, že jsme procvičovací akce
nijak zvlášť neinzerovali, protože jsou určeny primárně pro tanečníky z Brna
a nejbližšího okolí. Do dnešního dne se mi ale přihlásili pouze čtyři
zájemci o A2, což je málo. Operativně se proto na poslední chvíli dohodla
změna, v sobotu dopoledne bude výuka a procvičování programu A1 (se mnou).
Doufám, že i přes tuto nepříjemnost nám zachováte přízeň a neovlivní to vaši
účast na našem klubovém večeru :-) .

Pro upřesnění ještě navrhovaný časový plán:

pátek 26.9.13 od 19:00 C1
sobota 27.9.13 od 9:00 do cca 13:00-14:00 A1 a C1
(sobota 27.9.13 od 16:00 klubový večer)
neděle 28.9.13 od 9:00 do cca 13:00-14:00 (dle zájmu) C1

Přespat lze samozřejmě na místě ve spacácích.

Veškeré info jako již tradičně najdete na www.volny.cz/zoomb
(http://www.volny.cz/zoomb) ev. www.square.cz/zoomb
(http://www.square.cz/zoomb) vč. plánku cesty a tras MHD.

Na shledanou v Brně u SD a burčáku se těší

Pavel "Bedřich" Vondrák
Zoom B. Brno