[Square] Seznam predregistrovanych na Majovku

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Neděle Duben 19 19:17:50 CEST 2015

No ja si dovolim tradicne par nevhodnych poznamek.

Chapu a vim, ze je celkem bezne zvyhodnit predregistrovane. Na druhou
stranu.. Vziju-li se do pozice tanecnika ktery z ruznych duvodu se
dopredu neregistruje a rozhoduje se na posledni chvili nebo vubec, pak
se stava i to, ze tento neprijede proto, ze  nechce platit jakousi "
pokutu " protoze se nemohl predregistrovat. Znam konkretni pripady z
minula...
No ja pochopil tema majovky jako Heroes- hrdinove. To podle mne uplne
neznamena ze to musi byt stredovek :)) Podobne jako hvezdna majovka
nevylucovala jit za fanouska Komety Brno .)
a uz se tesim Pyro