[Square] Seznam predregistrovanych na Majovku

Michal Mesaros michal.mesaros na gmail.com
Neděle Duben 19 20:44:20 CEST 2015

Pyro, to, co pises, si uvedomujeme a zrejme kazdy organizator. Nie je to
vsak pokuta, to skor predregistrovani maju zlavu. Tak aj pri nakupe
leteniek, listkov na festivaly atd. casto plati, ze kto kupuje dost skoro,
ma vyhodu. Uvedomujeme si, ze niekto sa naozaj nemoze predregistrovat, lebo
nevie, ci bude moct prist. Ale o tom sa da rozpravat, napisat
organizatorovi, skusit sa dohodnut - su to radovi jednotlivci a len pre
nich sa neda uplne uvolnit registracia, to by bol koniec mnohych akcii, co
len tak-tak prezivaju.

V akomkolvek slusnom kostyme je kazdy tanecnik vitany :)

Michal