[Square] Informace o klubu The WorkShoppers

b.s na volny.cz b.s na volny.cz
Pátek Leden 9 11:59:39 CET 2015

Ahoj vsem, protoze tohle urcite napadlo vsechny....

Zaujala mne zminka o graduaci. Jak to chteji overovat?
Nebylo by lepsi, aby tanecnici dany level zvladali?

Ja osobne napr. zadnou graduaci nemam... :-) Co taky s ni?

Kdyz jsem si to procetl - opravdu radeji pojedu na PACku...

Bohous