[Square] Akce A2 - náhrada za zpackanou PACku

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Neděle Leden 25 12:44:31 CET 2015

Ahoj fšeci A-Dvojkaři,

Protože nám bohužel únorová PACka odpadla a ta březnová se také nekoná,
ubylo nám možností si v našem levelu tanečně zařádit, nebo se aspoň trochu
líně zapohybovat. Je mi to líto,  a protože „co si neuděláš sám, až sa ucho
utrhne“ (valašské přísloví), a že sa už obě uši – (PACky) -  urvaly, rozhodl
jsem se, protože naděje, jak známo, umírá poslední (české přísloví), a
protože „Na hromnice půl krajíce, půl píce,  ale celý litr slivovice“
(valašské novo-přísloví), rozhodl jsem se tedy, ten litr slivovice přinést
na akci, která by se mohla uskutečnit ještě v únoru, pokud se přihlásí
dostatečný počet zájemců ševelu A2 a výše (tedy Céčkaři by byli vítáni).
Prostory by se možná našly, ale k čemu by byly, kdyby se nás přihlásilo
sedum, že.

Proto vyzývám všechny tanečníky  A2 a C levelů přihlásit se na adrese www.
lariat.cz(http://www.lariat.cz/) , ale pozor: v Menu ne na PAC, nýbrž v
kolonce „Semináře“ na podkolonku „A2“. (Já už jsem se tam přihlásil).

Termín navrhuju 13. až 15. únor - Jihlavu by to neohrozilo, tam je to do
Plusu, jedině Tarantela Olomouc by mohla mít námitky - je to sice Round, ale
dva tanečníky (tanečnice) by jim to možná odebralo. Což mne jako Moraváka
mrzí, ale jiný termín v únoru není volný – 20. až 22.2 jsou Jiříkovice a
27.2.- 1.3. Vepřovice.  Nicméně snad by se přihlásilo podle mých odhadů 9, a
když nebude pršet a nebudou padat kroupy nebo tragače, možná i 10 tanečníků
(k vystřídání).

Tož uvažujte a hlaste se zavčas, nejlépe už včera, protože od toho se může
odvíjet další.

František Vlček

--

Frantisek Vlcek