[Square] Rainbow

Jiri Pyrotechnik Fischer pyrotechnik na seznam.cz
Úterý Červen 2 13:23:07 CEST 2015

cauky
pridal jsem videa s Preskittem, zatim sem:
cekam na schvaleni
http://www.youtube.com/watch?v=xEooKIC2kUA
http://www.youtube.com/watch?v=rIaXma0WevE
http://www.youtube.com/watch?v=pnTRHtz17oE

pokud linky nepujdou budete muset zmenit na https ale pak asi i prihlasit
kvalita priserna neumim to konvertovat :(
Pyro