[Square] Soren: Bratislava 2016

Petr Dusek petr na dusek.info
Úterý Červen 9 18:59:13 CEST 2015

On 06/08/2015 06:56 PM, Scobak wrote:
> Bylo treba rici
Opravdu to vse bylo potreba? Podivejme se na to podrobne:

> ze dorazi Sandie
Vetsina lidi, kteri ctou konferenci si to dokaze precist i na flyeru. A
lidi, pro ktere Sandie neni jen shluk pismenek, tuplem. Na druhou stranu
chapu snahu poradatele na tohle upozornit. Osobne bych spis uprednostnil
tuto informaci vlozit do jineho mailu.

> ucinit pruzkum, zda by lide prijeli na C1 (a dat ho na program)
Jednoznacne ano - tady neni co namitnout

> dat info o zverejnenem flyeru
Proboha proc? Jedine pokud by to obsahovalo i nejakou vyznamnou
informaci (treba ze prijede Sandie, coz chces specialne vypichnout - viz
poznamka vyse)

> o spustene registraci (toto probehlo do leta a v lete)
Jednoznacne NE. Az po sem se to cele dalo dat do jednoho kompaktniho
mailu (respektive do dvou, jeden s tou ankeou na C1 a druhy, ktery bude
obsahovat vse ostatni)

> pripomenout, ze Majovka bude (jediny mail na podzim)
Budiz. Neni to nezbytne nutne, ale je to pochopitelne.

> pripomenout registraci par tydnu pred ukoncenim registrace
Ano, to je dulezite.

> zverejnit informacni prehled predregistrovanych
Neni nutne, ale pokud si to lidi vyzadali, tak proc ne.

> poslat link na prvni videa se Sandie v Evrope
Naprosto zbytecne.

> Z meho pohledu to byly vsechno konkretni informace, jejichz zverejnovani
> a casovani melo logiku. Nejedna se o gramofonovou desku, zpivajici
> "prijedte, prijedte, prijedte".
Z meho pohledu stacilo tech mailu vyrazne mene:
1) Bude Majovka, prijede Sandie - mate zajem o C1?
2) Na strankach je flyer a pro nedockave zajemce je otevrena registrace
3) Registrace se chyli k zaveru, nezapomente se registrovat + seznam
dosud registrovanych

> Ano, resime propagaci ne pouze dva mesice pred akci, nybrz delsi
> dobu. Z cehoz je jiny pocit, nez kdybychom komunikovali pouze posledni
> dva mesice. Je to tak. A nemyslim, ze je to v ramci propagace zle.
Neni to spatne, spis naopak. Ale zatimco propagaci Majovky na akcich
(letos ten hrad, drive jine) beru jako vyborny napad, tech mailu mi take
pripada o dost vic nez je nutne. Ne, nechci srovnavat reklamy na Majovku
s reklamami na jine produkty, kterych mame asi vsichni plne spamboxy.
Ale zkusenost je takova, ze mailova propagace, zejmena takhle
dlouhodoba, je nejmene efektivni. Nevim, kolik lidi prijelo na Majovku,
protoze si precetli nektery z mailu, ale mam pocit, ze to bude obdobny
pocet jako je tech, kdo si na zaklade mailove zpravy objednali zvetseni
Viagry.

> Steffen Mauring vozi banner po nemeckych akcich minimalne 13 mesicu pred
> zacatkem iPACu (zazil jsem) a neslysel jsem nazor, ze by to nejak
> prehanel. Naopak je iPAC velmi uznavana akce.
Kdyz se na akci objevi banner (prvni majovkovy si pamatuju na rok 2013),
je to zajimave, je to podpora produktu. Kdyz jsem loni uvidel hrad, bylo
to naprosto super. Ale psat maily ke kazde drobnosti - to mi pripada
jako prispevek ke globalnimu informacnimu znecisteni...

> Nicmene. Neni mym cilem a ani nikoho jineho z Karoliny spamovat. Posleme
> na konferenci informace, ktere je dulezite poslat. Veci jako flyer,
> predregistrace (ktera bude zrejme az po flyeru), pripomenut i pred
> ukoncenim predregistrace - nic z toho se opomenout neda.
Jak jsem napsal vyse, psat na konferenci, ze vysel flyer, potreba neni.
To ostatni smysl ma.

> Urcite se
> objevi aktuality a zajimavosti (uz v tuto chvili napriklad vim, ze chci
> udelat rozhovor se Sorenem a az bude zverejnen, poslu na nej link).
A je to tu zase... Nestaci dat ten rozhovor na stranky? Kdybys napsal
jeden mail shrnujici Sorena s tim, ze "informace o nem a rozhovor s nim
najdete tam a tam", davalo by to smysl.