[Square] Soren: Bratislava 2016

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Červen 10 19:02:21 CEST 2015

Nerada pridavam dalsi radky do tohoto dlouheho mailu, ale prece chci na nektere myslenky zareagovat:

 On 06/09/2015 06:32 PM, David Tesar wrote:
 To, že se už 25 let koukáme v televizi na
> stále stejnou reklamu má nějaký důvod. Kdyby
> stačilo zboží zařadit do nějakého adresáře, tak by firmy peníze za
> reklamu neutrácely.

 U nás takto přímá konkurence není,
aspoň u vyprofilovaných akcí.
+++ Prima konkurence neni treba. Staci, ze v kazdem terminu je spousta jinych moznosti, jak travit dany vikend. Kazdy take ma omezene mnozstvi penez.

My máme díky
Lemmingovi kalendář, který tuto roli perfektně zvládá.
+++ Jsou mezi tanecniky i takovi, kteri neumi navstivit webovou stranku a jsou radi, ze vse dostavaji mailem.

 jak pomůže informace rok předem?
+++Jsou mezi tanecniky i takovi, kteri jezdi do ciziny na akce. Na nektera ze zahranicnich akci je treba se uz predregistrovat i platit zalohu rok dopredu.

> Spousta lidí si akci rok dopředu do kalendáře nezapíše. Později jsou
> rádi za připomenutí data.
+++Treba ja nevlastnim kalendar, ktery by nekoncil nejpozdeji do konce prosince daneho roku. Abych mohla naplanovat dopredu, prepisu stare kalendare podle informaci na internetu, ale spis potrebuji bliz k terminu pripomenout.

> Prakticky nikdo si dneska doma neštosuje flyery, každý spoléhá na webové
> stránky.+++I kdyz my, co jsme tady v konferenci, flyery nepotrebujeme, mame ve svych klubech tanecniky, kteri nechodi na internet. I ja jsem rada pro flyer, kdyz se nachazim v danem meste a uvedomuji si, ze jsem zapomnela opsat adresu do zapisniku. Anebo kdyz ted budu mit pres leto pristup k internetu omezeny. I proto, abych dany termin nezaplanovala treba peveckou akci nebo necim jinym.

 Jenže zároveň si prakticky nikdo na ně neuloží odkaz.

+++Mam dojem, ze ve pocitaci se ulozi spousta informace aniz bych o tom vedela, ale casto je tezko ji v mailu nebo nekde jinde vyhledat.

Opět argument ve prospěch centrálního kalendáře. V kalendáři jsou údaje
včetně odkazu. Teda pokud tam ta akce je uvedena (což jen tak mimochodem
Májovka v okamžiku psaní tohoto mailu není).
+++Tady plati, ze kdyz chci mit jistotu, ze mi nespadnou kalhoty, dam si pas a jeste ty pasky pres rameno. Spousta akce chybi v kalendari i kdyz to neni chyba tomu, ktery kalendar da dohromady. Ale take proto, ze ruznym lidem vyhovuje ruzny zpusob poskytnuti informace. I kdyby jeden tanecnik prijel diky mailum, stoji to za to, ostatni to vymazou. Jessica