[Square] velka prosba a velka omluva

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pondělí Červen 22 22:16:40 CEST 2015

Zdravim a preju hezky den,

velmi velmi velmi se omlouvam za zneuziti mailu. Prosim, kdo nejste z Brna
a okoli, nemate na Brno zadne vazby, mail ani nectete a omluvte mne.

Moje pres 35 let nejlepsi kamaradka (z Brna), spis takova moje starsi
sestra, prisla od 1. 7. 2015 o praci a dozvedela se to na posledni chvili.
Proto se ji pokousim pomoct, ma cca 4 roky do duchodu, pred par lety
ovdovela, dcera ji jeste studuje.
(Vim, ze by tuto pomoc pro ni bylo lepsi realizovat telefonaty, ale sama
jsem poslednich par tydnu v takovem stresu pracovnim i rodinnem, ze
telefonaty pres den nezvladam a ted v noci by jiste nikoho nepotesily :-(.)

Ma maturitu. Naposledy pracovala nekolik let v archivu pojistovny, kde se
postupne snizuji stavy tim, ze neprodluzuji smlouvy na dobu urcitou (drive
na rok, rok, dva roky, dva roky... ted uz to ze zakona nejde, takze kvuli
snizovani stavu ji smlouvu nezmenili na dobu neurcitou, ale dostala
vypoved).
Je zvykla delat administrativni prace na pocitaci, pracovat s kopirkou, se
skenerem apod., starala se o nejake akce kolem pojistovackych smluv.
Pred tim pracovala par let na stanku PNS.
Kdysi delala dispecerku autobusu (CSAD).

Mezi jeji osobni klady patri, ze je spolehliva, ferova, velmi dobre vychazi
s lidmi, takova teta Sally, vzdycky nam na dovolene resila konflikty mezi
detmi velmi vstricnym a toleranci ucicim zpusobem. Je vesele povahy.
Nepije, nekouri.
Je ji 55, je drobnejsi, ale vysportovana (denne jezdi do prace na kole),
takze prakticky nemarodi.

Moc prosim, pokud byste vedeli o miste (uplatnila by se trebas jako
referentka na studijnim oddeleni apod.), kde nekoho hledaji, dejte mi
vedet. Je ochotna jit i jako zastup za materskou, i odejit do duchodu mirne
predcasne, kdyby si dotycna maminka trebas chtela udrzet misto a vybrala by
si materskou na tri roky.

V pripade, ze byste neco objevili nebo o nejakem miste vedeli, prosim
kontaktujte mne obratem. Diky moc a jeste jednou se omlouvam.

Lenka Suchankova
602 266 543