[Square] Kvantita nebo kvalita?

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Březen 25 11:56:09 CET 2015

Ahoj, omlouvam se, pokud za to muze moje nedostatecnost v cestine, ale me se zda, ze Jitka pise o koze, Jirka o voze. Jitce jde o procvicovani, v podstate o vyuce, Jirkovi o tancovani pro radost. Uplne idealni je prave procvicovaci vikend pred speslem, aby si tanecnici pripomneli figury (vetsina dotycnych nemaji moznost tancovat A2 ve vlastnim klubu, ani nijak jinak pravidelne, pripadne se museji ucit jen z definic a pomucek a to je pro ne tezke), aby pak mohli na speslu prave zapnout automaticky pilot a uzit si to.Kdyz mam mluvit za sebe, mam za sebou pouze jednou vikendovku prime vyuky A2. Talentovanym to  zrejme staci, ale pro mne to bylo malo a od te doby jsem odkazana na definice, pomucky nebo procvicovani s lidmi podobne postizenych, jako jsem ja. Kdyz bych sla na normalni tancovani ve sviznem tempu, (pokud kaslu na to, ze to nekomu zkazim), tak je pravdepodobne, ze se do ctverylky nedostanu a opravdu ti tri hodiny neodtancim. To pisu jen proto, aby tyhle informace v teto debate zaznely. JJ