[Square] Kvantita nebo kvalita?

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Březen 25 15:15:35 CET 2015

uz sem to kdysi psal tak jen pripomenu znovu

 > Kdyz je na akci za cely vikend sest hodin A2, je to malo? Uprednostnim
 > misto toho akci, kde se A2 tancuje dvanact hodin?

sest hodin znamena pravdepodobne v prumeru 2 hodiny kdy se nevejdu do
ctverylky a aspon hodinu, dve kdy sou ve ctverylce lidi kteri tam ... s
prominutim nemaji co delat
Tedy cisteho casu pro dany level zbyde mozna dve hodiny snad dobryho
tancovani. Je to na vikendovku hodne ?
K tomu nemaji co delat myslim tanecniky, kteri na Acku nezvladnou
cirkulaci 1 a 1/2 pripadne na plusu nezvladnou allemand thar. Pamatuji
dokonce na MS kdy mi tanecnici rekli ze tancuji MS ale thary se neucili,
protoze se moc nepouzivaji...

a co me osobne vyhovuje ? treba Barmstedt. Muj level tanec,pauza tanec
pauza... dokud stiham a v zavislosti na pocasi. Ve ctverylce s lidmi,
kteri alespon nemaji sebemensi problem s danym levelem -1, -2...

Pyro