[Square] Kvantita nebo kvalita?

David Tesar davidt na ucw.cz
Středa Březen 25 21:07:45 CET 2015

> Pokud byste si meli vybrat, chteli byste, aby vam caller calleroval
> konkretni level ctyri hodiny nebo jen hodinu a pul, ale s tim, aby se
> behem te hodiny a pul snazil podat co nejlepsi vykon?

Tak tohle mě dostalo. Pokud bych si měl vybírat z výše uvedeného, tak
raději vybírat nebudu a nikam nejedu. Moje preference je, aby mi caller
calleroval celý víkend a celou dobu podával co nejlepší výkon. V
kruzích, kde se pohybuju, je to standard. Za který, mimochodem, lidé platí.

Pokud někde v oblasti není caller, který je schopen fungovat na nějaké
úrovni delší dobu (nebo to organizátor nepožaduje), řeší se to větším
počtem callerů. Typicky tebou zmiňovaná Májovka. A tím pádem zcela chápu
lidi, co počítají počet hodin svého top levelu. Zcela oprávněně
nechápou, proč když je na akci pět a více účinkujících, proč nemohou mít
A2 celý víkend. Protože kdyby tomu tak bylo, tak za takovou akci mnohem
ochotněji zaplatí.

David