[Square] Klubový večer Zoom B.

Pavel Vondrák square na vondrakpc.cz
Pondělí Květen 4 12:33:39 CEST 2015

Ahoj kamarádi.

Pokud by měl někdo v pátek 8. května čas, chuť a elán si zatancovat SD a
také potkat kamarády, jste zváni Vás na klubový večer Zoom B. Je to
taková rychloakce, ale to nemusí vůbec vadit. Na programu bude od B po
A2, vše podle zájmu tanečníků, callerovat budu já a všichni, kdo projeví
zájem.
Klubový večer začíná v 16:00, končívá se ve 22:00, tancovat se bude v
CVČ Paleta na ul. Touškova 9 v Brně Židenicích, žádné vstupné se
neplatí. Samozřejmě je možné po akci i přespat na karimatkách, k
dispozici je umývárna, teplá voda, rychlovarná konvice atd. Kdo už u nás
byl, zná... V případě dotazů mi můžete volat na mobil 603 452 337 nebo
psát na mail square na vondrakpc.cz.

Na viděnou u čtverečků v Brně se těší

Pavel "Bedřich" Vondrák