[Square] Májovka

Michal Mesaros michal.mesaros na gmail.com
Pondělí Květen 4 23:32:42 CEST 2015

Za Karolinu dakujem vsetkym ucinkujucim i tanecnikom, ktori nam pomohli
vytvorit tu skvelu atmostferu. Sme velmi radi, ak sa vam pacilo, to je pre
nas velka odmena a budeme pracovat na tom, aby sa vam pacilo aj nabuduce.
Urcite zase vymyslime par netradicnych veci, aby ste si to uzili (ale taka
afterparty uz tak skoro nebude :)

Majte sa krasne, dovidenia na dalsich vybornych akciach, coskoro na Velkej
kvetnovej nalevarne ci na Convention ;)
Michal