[Square] 12. klubové narozeniny Zoom B. + procvičování A a C1 - dodatek

Pavel Vondrák square na vondrakpc.cz
Čtvrtek Květen 21 13:46:17 CEST 2015

> Dávám na vědomost, že letošní již *12. klubové narozeniny* aneb
> *Skvérování s burčákem* se budou konat na již tradičním místě v CVČ
> Linka (dříve DDM Domeček), Kosmonautů 4, Brno - Starý Lískovec. Termín
> je stanoven na *10. října (októbra) 2015 (sobota)*, hostujícím
> callerem bude *Vláďa Andris.*
>
> _Zároveň proběhne ve stejný víkend na stejném místě procvičovací akce
> zaměřená na C1 (s Vláďou) a buď na A1 nebo na A2 (podle zájmu, lze i
> oba)._Vše bude podle zaběhnutého modelu: pátek večer (cca od 18:00)
> procvičování, sobota ráno (cca od 9:00 - 14:00) procvičování, od 16:00
> [...]
Jak si to tak po sobě čtu, nevím, jestli jsem to napsal jasně, napadají
mě dva výklady, upřesním tedy: Taneční místnosti budou dvě, procvičování
tedy poběží paralelně. Jasný je program C1 s Vláďou, ve druhém sále bude
buď A1 nebo A2 nebo i mix, vše podle zájmu.
Definitivní podoba programu bude včas na našich stránkách
<www.volny.cz/zoomb> www.volny.cz/zoomb. <www.volny.cz/zoomb>

Bedřich