[Square] Připomínka

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Pondělí Listopad 16 11:01:08 CET 2015

Milí taneční přátelé!

Byl jsem upozorněn, že jsem opomněl dát upoutávku na akci do kalendáře akcí na stránky square.cz (odeslal jsem ji teprve před chvílí). Chtěl bych tedy ještě naposledy připomenout, že od pátku již za tři týdny (11.-13. prosince) proběhne ve Vyšším Brodě víkend s Jirkou Ščobákem. Tančit se bude hlavně Plus a A1 (a v pátek trošku A2 a aby si i nová přípravka zatančila, tak jsou tam i nějaké bloky Easy Basicu - ty jsou vždy po ránu nebo po polední pauze, aby pokročilí mohli déle spát, prohlížet památky či obědvat). Součástí akce bude i klubový večer v sobotu, dangle rozdáváme, pokud Vás z klubu přijede osm, můžete nám "uloupit" klubovou vlajku.

Pokud uvažujete o účasti, dejte mi prosím dopředu vědět.

Pokud jste si někdo stáhl první flyer, pak chci připomenout, že se podařilo zajistit i sprchy, za což jsem pochopitelně velmi rád.

Celý aktuální flyer najdete na www.sumavacek.cz

   Krásné dny přeje

           Míra Procházka