[Square] Poděkování

mves72 mves72 na gmail.com
Pondělí Říjen 12 17:09:44 CEST 2015

Ahoj, i já bych chtěl všem poděkovat za výborné zatancování, skvělou
atmosféru a chutné dobroty v bufetu.
Jenom burčáku bych si dal raději víc, ale za to si můžu sám, když jsem si
to naplánoval tak, že pojedu ještě v noci domů.
Moc veselý řidič jsem být nechtěl.
Miloš "Fík" Veselý, SDC Silverspines Jihlava