[Square] Hradec - tančení

Miloš Štěrba mister_2002 na volny.cz
Pondělí Září 21 20:50:01 CEST 2015

Ahoj všichni,
jsme rádi, že se akce podařila a naši hosté byli spokojeni. Musím však
připomenout, že úspěch každé "skvérové" akce nezávisí jenom na snaze
pořadatelů, ale také (a především) na callerech. A proto dovolte, abych i já
touto cestou ještě jednou poděkoval všem, kteří nám pomáhali udržovat
výbornou atmosféru po celou dobu akce: Davidu Hrbáčovi, Tomáši Volnému,
Jirkovi Rogaleviczovi, Davidu Dvořákovi, Jindrovi Šaškovi, dále Petru
Rohovskému a také samozřejmě naší klubové callerce Daně Bendové. Všichni
jste byli skvělí.

Zdravím		Miloš

P.S. Kdo z účastníků postrádá bolo, je u nás doma, můžete mne kontaktovat a
domluvíme se na předání. Číslo mého mobilu: 603 898 369

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf
Of square-request na square.cz
Sent: Monday, September 21, 2015 12:00 PM
To: square na square.cz
Subject: Square Digest, Vol 131, Issue 7

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
	square na square.cz

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	square-request na square.cz

Správce konference můžete nalézt na adrese
	square-owner na square.cz

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

Dnešní menu:

   1. Poděkování (helena škrobalova)
   2. Re: Poděkování (David Hrbáč)
   3. Re: Poděkování (Jiri Pyrotechnik Fischer)

Message: 1