[Square] Budeme si dávat účtenky

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Pátek Srpen 5 14:08:47 CEST 2016

Ahoj,
to já bych Medvědův dotaz ještě rozšířil:
1) Jak to bude s ubytováním na akcích, když klub vybírá tři pětky za noc ve spacáku?
2) Jak to bude mít klub s EET při vybírání účastnických poplatků (= prodeje badge)?
3) Vztahuje se vůbec povinnost EET na spolky, pokud příjmají hotovost na vlastní činnost uvedenou ve stanovách (pořádání akcí, čenské příspěvky...)?
4) Do které fáze zavádění EET patří calleři jakožto OSVČ (ať už na hlavní nebo vedlejší činnost)?

Hezké dny!

         Míra.

> Od: David Dvorak <dada.dvorak na icloud.com>
> Komu: square na square.cz
> Datum: 05.08.2016 12:20
> Předmět: [Square] Budeme si dávat účtenky

Ahoj vespolek

 Úplně tomu nerozumím (proto to taky posílám), ale jak na tom budeme na akcích s bufetem a EET?

 http://m.ihned.cz/c1-65391480-autobus-s-barem-jako-hospoda-start-eet-plati-i-pro-ridice-a-obcerstveni-ve-vlacich <http://m.ihned.cz/c1-65391480-autobus-s-barem-jako-hospoda-start-eet-plati-i-pro-ridice-a-obcerstveni-ve-vlacich>

 Medvěd