[Square] Square A1, A2

stauf na email.cz stauf na email.cz
Středa Únor 24 19:36:45 CET 2016

Ahoj všem, zejména tanečníkům A1-A2

Nevím jak vám, ale mně docela chybí loňské PACky s levelem A1, A2. Tak jsem
chtěl položit otázku,  jestli by byl o áčkové tancování zájem. Kolik by bylo
lidí. Jestli by se třeba na květen sešla aspoň jedna čtverylka, plus 2-4
náhradníci levelu A1, A2. Myslím, že by to šlo i kombinovaně, že by se
jednu, nebo dvě hodiny tancovalo A1 a stejnou dobu pak na střídačku A2.
Pokud se domluvíme, Míla by byl ochotný pro nás áčkový víkend udělat. Můžete
se mu prosím  ozvat, kdo by měl zájem?  Místo tancování by bylo
pravděpodobně v Praze. Nebo Brno?  Pepa