[Square] C2 Nazvy figur

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pondělí Leden 4 14:36:58 CET 2016

Ahoj, neodolala jsem se vysvětlit vyznam nekterych nazvu ze seznamu mailu, co prave poslal Medved, pro ty z vas, kteří to nevedi.Ihned jsem dva nazvy poznala jako hesel komediantu v televizi v době mého detstvi.
Sock it to me"Sem s tim". Sock jako sloveso ve smyslu dat nekomu facku. Nejznamejsi uživatelka byla Goldie Hawn na sou Laugh In. Pripona In znamena, ze nejake setkani je za ucelem vyjadrenym prvním slovem, v tomto pripade Smich. Takovy tvar vznikl v ramci politického protestu, na priklad, Sit In byl protest, kde ti aktiviste nekde sedeli, dokud nedostali od politiku odpověď ohledne tématu, které je zajímalo.
Tady je ukázka pouziti Sock it to me v originalu:https://www.youtube.com/watch?v=XqE30fWUUYw Here comes the judge je ze stejne komedialni sou. Pigmeat Markham se oblikal za soudce, aby se soudum smal. Tady je opet ukázku, bohužel ne moc dobře kvality:
https://www.youtube.com/watch?v=3hIcKkKID8k
Jessica