[Square] Dotaz

Tomas Machalik doug na square.cz
Čtvrtek Leden 14 22:36:22 CET 2016

> Ahojky,
> vím, že je to dost s předstihem, ale chci se zeptat, jestli někdo plánujete
> jet letos na konvenci do Anglie v červenci. A případně, jak plánujete cestu.
>
> Díky
>
> Majka

Ahoj,

já se do Anglie chystám, i když zatím přesně nevím, jak to udělám. Pro
zájemce o účast mám nicméně několik informací:

* Je možné registrovat se předem, formuláře plánuji vzít například na
Šachťák a budu mít i stuhy pod badge pro zaregistrované.

* Vzhledem k atraktivitě lokality je téměř nemožné sehnat ubytování v
hotelu. V tanečních halách spát bohužel nelze, podle slov organizátorů
bude však k dispozici dostatek místa na táboření a navíc je v okolí mnoho
možností pořídit ubytování typu "bed and breakfast".

 					Tomáš "Doug" Machalík