[Square] Prodloužení slevové akce na léto

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 10:12:40 CEST 2016

Milí taneční přátelé!

1.
Připomínám, že se blíží letní taneční soutředění, které proběhne 5.-10. července v Loučovicích. Kdo nevíte, kde jsou Loučovice, pak vězte, že leží na Šumavě, tři kilometry pod Lipenskou přehradou, šest kilometrů nad Vvyšším Brodem, dva kilometry od Rakouska. Chcete-li s námi tančit Plus až A2, rádi Vás uvítáme a užijeme si jak tancování, tak výletů.

Pokud budete rychlí a využijete slevu za včasné přihlášení a zaplatíte-li (po prodloužení) do 20. června (fakturační údaje zájemcům pošlu), pak za těchto šest dní zaplatíte jen 350,- Kč a k tomu můžete i přespat v kulturáku (nekomfortní a velmi jednoduché ubytování, ale za tu cenu... - případně můžete využít kempy v okolí) a pochopitelně je v ceně i závěrečná víkendová akce s Medvědem..

První tři dny budu callerovat já a také budeme tančit na kazety,  akce bude zakončená akcí Summer Square Dance Party s Davidem "Medvědem" Dvořákem. Letáky jste v konferenci již dostali. Pokud jste je vymazali, lze si je stáhnout na www.sumavacek.cz <http://redir.netcentrum.cz/?noaudit&url=http%3A%2F%2Fwww.sumavacek.cz> v sekci "Kalendář akcí" nebo Vám je mohu poslat.
Lze samozřejmě přijet i pouze na víkend s Medvědem, chybí-li Vám dovolená.

Pokud naopak máte dovolené dostatek a chcete-li si zatančit i country tance, přijeďte již 30. června, kdy začíná první turnus letního tancování zaměřený právě na country tance a také na výuku Basicu. Ukončen bude 5. července, kdy plynule naváže výše zmiňovaný square turnus.

2.
Zítra (3.6.) je uzávěrka přihlášek na červnové 2nd Advanced Party s Davidem Dvořákem v Táboře. Lze se přihlásit i později, ale již bez slevy.

3.
Moc děkuji všem, kteří jste mi před dvěma týdny gratulovali k narození synka! Gratulací bylo tolik, že jsem v záplavě jiných povinností nezvládl poděkovat každému individuálně.

Přeji hezký den!

         Míra Procházka