[Square] Strazek

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Červen 13 17:35:02 CEST 2016

Cauky

díky všem co přijeli do Strážku a vytvořili tu báječnou atmosféru. Snad
i Vám se líbilo.
Příští rok by měl být 9.-11.6.2017

moje fotky najdete klasicky na
http://pyrotechnik.pry.cz/

na stránce s flyery budou přibývat další odkazy třeba na videa tak se
někdy mrknite, budou na úvodní stránce jak sou flyery

Prosím ty, co se chcou podělit o své fotky, videa, poslete buď link, kam
jste je dali, nebo někam na úložnu pošlete a dejte mi prosím odkaz

Ztráty nálezy
Pokud náhodou někdo odnes černou šusťákovku, znám majitele.
Z věcí co pamatuji že se našly je tu vodítko ( možná od Dinga ? :o)) ,
nějaká šála či přehoz v barvě tuším černá + světlohnědá nějaké pruhy a
myslím šedivá teplejší mikina s nějakou kratší reklamou. Věci jsem
nechal ve Strážku, k doptání u Alíka, tel.604 672 642
Určitě se stavte, mají to tam moc pěkné i jindy :)

cauky za rok Pyro

PS jedna taková idea... Někdy tuším v půlce září se upouští myslím v
neděli dopoledne jakási přehrada a teče to kolem Templštýna. Je to teda
nic moc vody a spousta lodí ale co už. Tak mne napadlo...víkend v areálu
bývalého tábora Mír pod Templštýnem, Možnost využít sportovní areál,
možnost objednat báječná pečená a grilovaná jídla, možnost výletů po
krásném okolí včetně výšlapu na hrad Templštýn, který je i pro děli (
taky jsme tam z tábora chodili ), možnost použí ohniště atd. No a
nejlépe spojit s nějakým squarem, na co budou lidi. Byl by zájem ?
kdyžtak prosím soukromé odpovědi