[Square] Poděkování

Petr Dusek petr na dusek.info
Pondělí Květen 2 17:43:44 CEST 2016

Ahoj.
Přidávám se k řadám děkujícím za vynikající prostředí tradičně
netradiční Májovky. I když ta halda neuspořádaných vzpomínek mi
naznačuje, že tahle májovka byla naopak netradičně tradiční, protože
(pokud mě tedy paměť neklame) už kdysi dávno "na lidovú nôtu" už kdysi
dávno byla (určitě by to bylo ještě na Hrdličkovej). Ale i to je vlastně
netradice :-)

Na Májovku se vždycky těším. Přiznávám se, že jako ajťáka mě fascinuje,
jak vylepšují informační zázemí svých akcí. A i když každoročně mám
pocit, že lepší už to být nemůže, vždy zjistím, že se mýlím - protože
nějaké vylepšení se vždy objeví. Mé technokratické srdce nad tím plesá a
nezbývá mi než Karolíně její BIT (bratislavský informatický tým)
závidět. Zatímco loni se objevil nápad na čárový kód dovedně
zakomponovaný do badge, letošní novinkou bylo WiFi SoFa. Moc děkuju,
hodilo se.

Systém, kdy každá akce má své téma, a tak je každá vlastně jiná, je
dalším vynikajícím nápadem z karolínské dílny. Vyžaduje spoustu mravenčí
práce, která se nedá použít znovu na příštím ročníku. Přesto ji pro nás
Karolínčatá podstupují každý rok znovu a znovu. Máte můj obdiv a velkou
poklonu.

Ale co by bylo dobré téma a skvělé informační zázemí bez sehraného týmu
pořadatelů? Sledovat ten dokonale fungující stroj, dívat se, jak řeší
drobné zádrhele neviditelně, kalamity za pochodu a katastrofy obratem
ruky, je jako poslouchat dokonale sehraný orchestr. Prostě umíte a jste
skvělí.

Taneční program letos přinesl také jednu raritu - cestující haly. Byla
to jedna z těch katastrof, které jste vyřešili bleskurychle, a přitom
tak, že skoro nikdo nebloudil a nemusel pátrat po hale, takže "nevíš,
kde bude za půl hodiny hala 4?" byla jen humorná reakce na to, jak jste
si dokázali poradit. Super.

Karolíno, jste prostě skvělí. Říkám to každoročně, a říkám to i teď.
Májovka je minulost, ale mám pro nás přijedší jednu skvělou (a pro
Karolínu určitě děsivou) zprávu: další Májovka už se blíží!

Mějte se pěkně a ještě jednou DĚKUJU.
Petr